Den ředitele obchodu a marketingu: CRM pro výrobní a obchodní firmy

Zveme vás na odborné setkání, které je zaměřeno na procesy obchodních a výrobních firem.

Uzavřeno

Toto školení již proběhlo.

 

Nestihli jste ho?  Napište nám na marketing@ccv.cz.  

V případě většího počtu zájemců, vypíšeme nové termíny.  

Přehled aktuálních školení najdete zde


Jak využít technologie pro efektivnější obchod a marketing?

Nenechte si ujít odborné setkání k tématům plánování, řízení a realizaci obchodních a marketingových aktivit. Posuňte obchod a marketing o úroveň výš díky nejmodernějším trendům v řízení vztahů se zákazníky, dodavateli a partnery. Součástí je představení, jaké novinky pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) přináší systém Microsoft Dynamics CRM ve své nejnovější verzi.

Kdy & kde:

  • 4. února 2016 - Brno, CCV (Kopečná 10) 10:00 – 15:00
  • 11. února 2016 – Bratislava, Technopol (Kutlíkova 17) 10:00 – 15:00

Co se dozvíte?

  • Jaké jsou typické bolesti obchodních procesů a jak je efektivně řešit
  • Ukážeme, jak zpřehlednit práci se zákazníky a zprůhlednit vývoje prodejů
  • Jak segmentovat klienty a řídit marketingové kampaně
  • Jak zvýšit účinnost e-mailových nabídek, návody a ukázky
  • Nabídneme efektivní využití dotazníků a nástrojů měření spokojenosti

Program

9:30      Registrace

10:00    Blok I

  • Obchodní model a CRM (Martin Vokřál)
  • Denní praxe obchodníka a jeho nadřízeného (Lubomír Veselý)

11:30    Coffee break

11:50    Blok II

  • Jak zvýšit účinnost marketingových kampaní? (Petr Ondrášek)
  • Co si povídají vaši zákazníci na sociálních sítích? (Zuzana Lazarová)

12:50    Obědová přestávka

13:30    Blok III

  • Zákazníci, kteří vás doporučí (Martin Vokřál)
  • Novinky v oblasti CRM a on-line prodeje (Tomáš Rokos)
  • Business Intelligence a analytika zákaznických dat (Kristýna Mičková)
  • Příběhy praktického nasazení CRM systémů (Martin Vokřál)