Jak na zákazníky pomocí Microsoft Dynamics 365

Jednoduše a přehledně o Microsoft Dynamics 365. Podívejte se na tipy pro CRM systém.

CRM webinář pro dodavatele stavebin

Víte, jak si zjednodušit cenotvorbu nebo jak mít 360°přehled nad zákazníky i zakázkami? Jak rychle a automatizovaně vyřešit reklamace? Inspirujte se webinářem, jak si ulehčit práci, automatizovat procesy a mít prostě přehled.

Přehled kontaktů na jednom místě

Kde si vedete všechny kontakty a společnosti, se kterými se dostáváte do obchodního styku? CRM systém slouží k perfektní evidenci kontaktů a automatickému sdílení napříč společností.

Jak lépe poznat zákazníka

Chcete vědět jak lépe poznat zákazníka a získat si o něm co nejvíce informací? A jak s těmito informacemi nakládat, kde je evidovat, jak s nimi dál pracovat? Podívejte se na videozáznam.

Segmentace zákazníků

Jak to zařídit tak, abychom vždy mluvili na toho správného zákazníka? Inspirujte se ve videozáznamu, proč je nezbytné rozdělit trh na segmenty, najít správný okruh zákazníků a jak následně přizpůsobit vybrané sdělení.

Marketingové kampaně

Zajímá vás jak zefektivnit pomocí CRM kampaně a celkově marketing?  Inspirujte se ve videozáznamu, jak plánovat, měřit a zlepšovat marketingové kampaně.

Získávání nových zákazníků

Schopnost získávat nové zákazníky je jedna z nejcennějších dovedností v každé firmě. Co hraje při akvizici nových zákazníků důležitou roli? A jak správně využití prodejní dobu? Videozáznam představí životní cyklus zákazníka z pohledu obchodních procesů

Budování loajality a udržení zákazníků

Máte zákazníka a bojíte se, že o něj přijdete? Poznáte, že už o vás ztratil zájem? Pokud už zákazníka máte, snažte se ho udržet. Videozáznam vám ukáže, jak udržet a rozvíjet CLV (Customer lifecycle value), tedy čistou hodnotu zákazníka.