Zjednodušte si business s Microsoft Dynamics 365 při výrobě v oboru stavebnictví

Víte, jak si zjednodušit cenotvorbu nebo jak mít 360°přehled nad zákazníky i zakázkami? Jak rychle a automatizovaně vyřešit reklamace? Využijte CRM systém, který je výborným pomocníkem při vedení obchodních i servisních případů a který pomáhá zlepšovat vztahy se zákazníky. Inspirujte se webinářem, jak si ulehčit práci, automatizovat procesy a mít prostě přehled.

Co se dozvíte?

  • Kde je největší prostor pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky
  • Osobní zkušenost zákazníka: Jak společnost ISAN Radiátory rychleji řeší zakázky a lépe obsluhuje zákazníky
  • Ukázka využití moderních technologií včetně konkrétních scénářů oboru stavebnin

    • práce s CRM systémem a ukázka automatizované cenotvorby
    • využití externího zdroje dat na sběr poptávek pro stavební firmu, jako příklad využití dostupné funkce CRM systému
    • využití nástroje pro rychlý zápis obchodních a servisních případů

Pro koho je určen?

  • Ředitele a majitele firem
  • Obchodní manažery
  • Manažery servisního oddělenní
  • Podnikové IT manažery

Prohlédněte si záznam webináře

K dispozici je záznam webináře, který si můžete přehrát ZDARMA přímo z Vaší kanceláře.

Získejte přístup k záznamu pomocí vyplnění formuláře vpravo a přehrejte si webinář dle vašich časových možností.

Kdo přednáší

Lubomír Veselý
Obchodní ředitel
CCV Informační systémy

 

Michaela Zmítková
system manager, Sales department
ISAN Radiátory