Jak si udělat pořádek v kontaktech

Kde si vedete všechny kontakty a společnosti, se kterými se dostáváte do obchodního styku? Přepisujete si kontaktní údaje z vizitek do telefonu, do diáře nebo do tabulek? Jistě v tom máte systém a víte, kde hledat. Když však ve společnosti spolupracujete s kolegy a potřebujete si kontakty sdílet, většinou to obnáší mnoho úkonů navíc, aby se kontakt ke kolegovi dostal. CRM systém slouží k perfektní evidenci kontaktů a automatickému sdílení napříč společností.

Nepřehledně vedené kontakty mohou způsobit velké komplikace. Příkladem může být odchod některého ze zaměstnanců, který si odnese s sebou i všechny kontakty, které během svého působení ve firmě získal. Mnohá úskalí způsobí i jen odjezd některého z kolegů na dovolenou. Navázat znovu komunikaci se zákazníkem může být zdlouhavé, neosobní a může to vést až ke ztrátě zákazníka.


CRM systém umožňuje držet kontakty na jednom místě tak, aby byly přístupné všem. Microsoft Dynamics 365 je zároveň dostupný jak v online tak offline podobě, ke kontaktům se tedy dostanete kdykoliv a odkudkoliv.

Všechny společnosti a kontakty jsou v CRM systému v jednoduchém přehledu a lze každý nový jednoduše přidávat. Ke každému kontaktu lze přidávat i různé aktivity, jako jsou důležité e-maily, telefonní hovory, naplánované schůzky, přehled objednávek, faktur i vzájemných smluv. I všechny tyto informace jsou díky CRM sdíleny napříč firmou.

Přehled kontaktů v Microsoft Dynamics 365

Je potřeba mít přehled nad vším, co se kolem zákazníka děje, jaké jsou jeho potřeby a přání. Zákazník, který cítí, že o něj máte zájem a víte o něm maximum informací, je spokojený a má ve vás důvěru třeba pro další obchodování.