Sociální sítě – zrcadlo pro váš byznys prostřednictvím Microsoft Social Engagement

Víte, co se říká o vašich produktech nebo službách třeba na Facebooku? Zajímají vás podněty zákazníků z dalších sociálních sítí?

Chcete-li zlepšit vztahy s vašimi stávajícími, ale i potenciálními zákazníky, máte nyní jedinečnou příležitost získávat jejich podněty a názory přímo ze sociálních sítí jako Twitter, Facebook, Linkedin, YouTube, Pinterest, Instagram a více než tisícovky dalších zdrojů.

Jak to funguje? S pomocí služby Microsoft Social Engagement budete nejen vědět kdo, kde a jak o vás mluví, ale získáte i šanci na tyto podněty včas reagovat a ovlivnit tak názory nejen vašich zákazníků, ale i jejich přátel. Můžete lépe sledovat sociální aktivitu odborníků nebo jiných názorových tvůrců. 

Rozšiřte CRM o řešení Microsoft Social Engagement 

Microsoft Social Engagement je prvním komplexním nástrojem na monitoring sociálních sítí, který si mohou bez problémů dovolit nejen velké, ale i střední a malé firmy. Kromě ceny je jeho největší výhodou kompatibilita s Microsoft Dynamics CRM – ať již jako jeho součást nebo další komponenta.

Využijte užitečnou marketingovou nadstavbu pro CRM řešení pro řízení vztahů se zákazníky službou Microsoft Social Engagement. Díky volbě vhodných klíčových slov budete mít možnost ovlivňovat i názory přátel vašich zákazníků.

Tip: Služba pod novým názvem nahrazuje dřívější řešení Microsoft Social Listening

5 přínosů nasazení Microsoft Social Engagement

  1. Okamžitý přehled o tom, kdo, kde a co píše o vašich produktech, komoditě nebo společnosti a díky tomu rychle překonat námitky přímo na sociální síti.
  2. Možnost komunikovat s koncovými zákazníky prostřednictvím médií, která využívají k diskuzím o vašich produktech či službách
  3. Přesná identifikace vlivných osob – těch, jejichž obsah (články, videa, příspěvky) ovlivňuje veřejné mínění a ovlivňují názory na vaši společnost
  4. Možnost porozumět tomu, co si o vašem produktu, službách nebo i celkovém přístupu lidé myslí a jak ho  vnímají
  5. Identifikace typického nákupního jednání a získání širokého okruhu nových potenciálních zákazníků

Jak je to všechno možné? Microsoft Social Engagement totiž mimo jiné umí rozpoznat emoce pisatelů, jejich jazyk nebo zachytit trendy v sentimentu či geografickém rozložení příspěvků. Všechny informace navíc dokáže jednoduše a přehledně analyzovat v grafické podobě na jediné stránce včetně výstražných varování u důležitých událostí.

Jak sociální sítě začít využívat?

Ve většině firem se Microsoft Social Engagement může stát vítaným pomocníkem na více místech. Kromě oddělení marketingu, kterému pomůže sledovat a vyhodnocovat kampaně na sociálních sítích, může zjistit vnímání o firmě a jejích produktech nebo identifikovat klíčové osoby, jež o vás aktivně mluví, se bezpochyby uplatní například i v oblasti obchodu nebo služeb.

sociální sítě   sociální sítě  

sociální sítě   sociální sítě

Prostřednictvím CCV Informační systémy jako předního dodavatele CRM řešení a partnera Microsoftu v České republice tak zákazníci mohou dostat skutečně komplexní pomoc, kterou je služba se zaškolením a technickou podporou.

Soubory ke stažení