Oceníme vaše schopnosti
a co neumíte, vás rádi naučíme.

Monika Damborská, manažerka HR

Koho aktuálně hledáme?

Chcete do CCV Informační systémy? Vyberte si volné pozice, které jsou aktuálně otevřeny uchazečům o práci:

Asistent/ka zákaznické podpory

Od roku 2001 děláme v Opavě řešení pro elektronickou komunikaci v obchodě (tzv. EDI – pokud neznáš, nevadí, taky jsme to neznali :-)), které dnes využívá více než 2.000 firemních zákazníků, jako je Nestlé, L'Oréal, Plzeňský Prazdroj, Alza, Datart a další slavná i méně známá jména.

Zákaznickou podporu, která je pro tuto službu velmi důležitá, zákazníci dlouhodobě velmi oceňují. A právě s udržením její vysoké úrovně a třeba i s posunutím laťky směrem vzhůru, potřebujeme pomoci. Chystáme tedy celé nové oddělení, které bude o zákazníky pečovat.

A co je na tom nejlepší? Že máš příležitost být u toho s námi.

Jak poznáš, že je práce vhodná právě pro tebe?

  • Baví tě komunikovat s lidmi a rád/a jim pomáháš?
  • Jsi skvělý/á v telefonování a v komunikaci, ale máš už plné zuby coldcallů a vnucování nesmyslů neznámým lidem?
  • Máš talent lidem jednoduše poradit a něco vysvětlit?
  • Umíš nad věcmi přemýšlet, baví tě hledat řešení a dotahovat věci do konce?
  • Už jsi slyšel/a o zodpovědnosti a dokonce ti není cizí?
  • Nebojíš se nových věcí a umíš na sobě pracovat?
  • Práci na PC zvládáš aspoň na základní uživatelské úrovni?
  • Pokud jsi dobrý/á, kariérní růst je další šance!

Náplň práce:

  • Příjem telefonických a emailových požadavků EXISTUJÍCH zákazníků.
  • Přímé řešení jednodušších požadavků s možností využití znalostního systému.
  • Evidence složitějších požadavků a jejich předávání specialistům zákaznické podpory.
  • Sledování termínů a následná koperace s týmem za účelem dodržení stanovené reakční doby.
  • Komunikace se zákazníky a jejich dodavateli.
  • Pravidelná komunikace se zákazníky (ověřování řešení, spokojenosti apod.).

Pozice je vhodná i pro šikovné absolventy a maturanty.

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání.
  • Plynulou češtinu nebo slovenštinu a dobrý písemný projev v daném jazyce.
  • Orientace v IT oblasti je výhodou.
  • Velmi dobré komunikační dovednosti.
  • Pečlivost a důslednost.
  • Samostatnost.

Nabízíme:

  • Perspektivní zaměstnání s odpovídajícím finančním ohodnocením.
  • Firemní benefity.
  • Zaškolení – adaptační plán.
  • Možnost dalšího profesního růstu.
  • Místo výkonu práce v Opavě.
  • Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv.

Nástup možný ihned.

Máte zájem o tuto pozici?

Máte zájem o práci v CCV Informační systémy?

V případě zájmu nám své životopisy posílejte na kontakt:

Monika Damborská, manažerka HR, e-mail: monika.damborska@ccv.cz

Budeme vás kontaktovat.

Projekt Komplexní podnikové vzdělávání ve společnosti CCV, s. r. o. je spolufinancován Evropskou unií.

Registrační číslo projektu: CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0004892

Název projektu: Komplexní podnikové vzdělávání ve společnosti CCV, s.r.o.

Hlavním cílem projektu je zvýšit úroveň znalostí a dovedností zaměstnanců žadatele a zajistit tak soulad jejich kvalifikací a kompetencí s požadavky na vykonávané pracovní činnosti.

V dosavadním průběhu projektu došlo k proškolení celkem 55 osob z řad řídících a technických pracovníků a specialistů v oblastech manažerských a účetních kurzů.