Pracovník zákaznické podpory / konzultant

Hledáte-li technickou pozici a nevadí vám komunikace s klienty, máme pro vás pozici pracovníka zákaznické podpory a konzultanta.

Náplň práce:

  • příjem, evidence a řešení zákaznických požadavků
  • komunikace se zákazníkem
  • dohled na běh webových aplikací

Požadavky na kandidáta/ku:

  • SŠ nebo VŠ vzdělání, vhodné i pro absolventy
  • příjemný hlas a vystupování
  • samostatnost a aktivní přístup k řešení
  • schopnost analýzy souvislostí, příčin a následků
  • empatie a trpělivost
  • práce s PC na více než uživatelské úrovni (internet, office)
  • všeobecná znalost informačních technologií
  • výhodou je angličtina na komunikativní úrovni (slovem i písmem)
  • výhodou je znalost ERP systému a firemních procesů v obchodních firmách
  • chuť učit se nové věci
  • vítaný řidičský průkaz sk.B

Nabízíme:

  • Zázemí úspěšné domácí IT společnosti
  • Práci s nejmodernějšími informačními technologiemi
  • Podporu dalšího vzdělávání včetně jazykových školení
  • Další benefity dle odpracovaných let u společnosti (příspěvek na internet z domu, příspěvek na penzijní připojištění atd.)
  • Přátelský kolektiv

Místo práce: Opava

Pokud Vás nabídka zaujala a splňujete dané požadavky, zašlete nám své CV na e-mailovou adresu monika.damborska@ccv.cz.