Cílem projektu je rozvoj stávající platformy ORION a podpora toku informací, produktů a financí mezi subjekty v řetězci dodavatel-odběratel-koncový zákazník. Existující platforma ORION, která aktuálně propojuje tisíce protistran díky výměně a integraci elektronických dokumentů jako jsou objednávky, dodací listy nebo faktury, se obohatí o systémy, které podpoří další zefektivnění výměny informací mezi jednotlivými subjekty v odběratelsko-dodavatelském řetězci a vedle zrychlení procesů mezi dodavateli a obchodníky se zaměří také na cílové zákazníky.
Registrační číslo projektu: CZ.01.4.04/0.0/15_005/0002232
Záměr projektu je plně v souladu s cíli programu ICT a sdílené služby, neboť naplňuje Specifický cíl prioritní osy – 2. Rozvoj firem, Operačního programu Podnikání a inovace, konkrétně zintenzivnit rozvoj informačních a komunikačních technologií (vývoj nových funkcionalit IS) a dále podpořit tvorbu nových pracovních míst v ICT sektoru, a tím přispět ke zvýšení konkurenceschopnosti a růstu ICT sektoru v České republice.
14. února 2019
Douglas sází na automatizované zpracování přijatých fakturMaloobchodní řetězec parfumerií Douglas automatizuje příjem faktur od dodavatelů s využitím řešení Orion Invoice Flow, které zpracovává 99 % faktur strojově. Na jejich formátu přitom nezáleží. Doklad může přijít poštou,...
Číst více6. února 2019
Aktin zvýšil výkonnost logistiky nasazením LOKIA WMSInternetový prodejce sportovní a zdravé výživy Aktin řídí logistiku pomocí skladového software LOKIA WMS od společnosti CCV Informační systémy, který významně pomohl zvýšit produktivitu logistiky. To umožnilo zlepšit služby...
Číst vícePotřebujete poradit s řešením pro vaši firmu?