CRM pro efektivní práci obchodního zástupce

Víte jak pracovat s obchodními příležitostmi? Jak využít externí zdroje na sběr poptávek? Jak zvyšovat produktivitu díky provázání s Microsoft Outlook nebo mobilní aplikaci pro práci v terénu?

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM z anglického "Customer Relationship Management") umožňují firmám zlepšovat akviziční marketingové a obchodní procesy až po následný servis a péči o zákazníky. 

Inspirujte se, jaké jsou praktické možnosti využití CRM systému (Microsoft Dynamics 365) pro obchodní zástupce, jak pracovat v CRM s obchodními příležitostmi od začátku až do uzavření smlouvy. V záznamu webináře dále představíme zvyšování produktivity díky běžně používaným kancelářským nástrojům.

V druhé části webináře jsou připraveny dvě případové studie. První příběh ukazuje, jak lze obchodníkům pomoci v administrativě díky mobilnímu řešení, konkrétně jak probíhá rychlý zápis či nadiktování hlasových poznámek o proběhlém jednání.

V druhé ukázce bude představeno využití externího zdroje dat na sběr poptávek pro stavební firmu, jako příklad využití dostupné funkce CRM systému.

Prohlédněte si záznam webináře

K dispozici je záznam webináře, který si můžete přehrát ZDARMA přímo z vaší kanceláře.

Získejte přístup k záznamu pomocí formuláře vpravo a přehrejte si webinář dle vašich časových možností.

Kdo přednáší?

Lubomír Veselý
obchodní ředitel