Registrujte se na webinář a zjistěte jak automatizovat příjem 100 % přijatých faktur

Chcete ulehčit práci účetnímu oddělení a získat přehled nad celým procesem zpracování přijatých faktur? Registrujte se na webinář a my vám ukážeme, jak ORION Invoice Flow:

  • zjednodušuje příjem faktur,
  • zpřehledňuje jejich evidenci,
  • pořizuje data z faktur díky jejich vytěžování z formátů PDF, JPG a dalších typů dokumentů včetně těch papírových.

Na co se můžete těšit: Webinář - ORION Invoice Flow

  • Představení řešení ORION Invoice Flow
  • Nejběžnější scénáře při práci s aplikací
  • Praktickou ukázku vytěžení faktur na reálných datech
  • Příklad elektronického schvalovacího workflow
  • Představení možností pro napojení na účetní systémy
  • Nástroje pro optimalizaci cash-flow
  •  

 

Pro koho je webinář určen?

Webinář je určen pro všechny, kdo rozhodují o tom, jakým způsobem se provádí příjem faktur, a chtějí zlepšit efektivitu tohoto procesu:

  • Finanční ředitele a manažery
  • Vedoucí účetního oddělení
  • Manažery obchodních procesů a IT manažery

Registrujte se zdarma

Registrujte se ještě dnes, účast na webináři je zdarma a můžete ho sledovat z pohodlí vaší kanceláře. Stačí vám pouze připojení k internetu, počítač a 45 minut vašeho času.  Počet účastníků je omezen.