Jak ušetřit práci skladníkům a získat pořádek ve skladu

Chcete vědět, jak získat 100% přehled o zásobách a zlepšit služby zákazníkům zvýšením výkonnosti interní logistiky? Jak vyřešit výzvy spojené s identifikací zboží přes čárové kódy, odstranit ruční zadávání dat anebo jak správně evidovat šarže, expirace a jiné parametry zásob?

Představíme vám též nástroje business intelligence využitelné v logistice společně s příběhem zákazníka a jinými příklady z praxe.

Pojďte se inspirovat, jak to jde bez drahých, komplikovaných a nepřehledných systémů pro řízení skladu. Prozradíme vám, jak přejít na moderní, jednoduché a pružné řízení skladu. 

Co se na semináři dozvíte?

  • TOP5 nejčastějších skladových problémů a jak je řešit
  • Kde je největší prostor pro zlepšení řízení interní logistiky
  • Využití dostupných nástrojů business intelligence v logistice
  • Jak správně evidovat šarže, expirace a jiné parametry zásob
  • Příběhy z praxe zákazníků a reálné přínosy

A ještě něco navíc...

Pro koho je určen?

  • Ředitele a majitele firem
  • Logistické manažery
  • Podnikové IT manažery

Kdy & kde?

  • 18.10.2017 – Praha, Microsoft (Vyskočilova 2) – proběhlo
  • 16.11.2017 – Bratislava, Microsoft (Prievozská 4) – proběhlo
  • 18.1.2018 - Brno, CCV (Kopečná 10) – proběhlo

V případě zájmu o logistický seminář se neváhejte obrátit na marketing@ccv.cz 

 Jaký je připraven program?

 13:00    5 největších problémů řízení skladů a kde je prostor pro zlepšení interní logistiky

13:45    Coffee break

14:00    Využití nástrojů business intelligence (BI) v logistice a příběhy z praxe zákazníků

14:20    Jak správně evidovat šarže, expirace a jiné parametry zásob

14:45    Praktická zkouška práce se čtečkami čárových kódů

Kdo bude přednášet? 

Tomáš Kormaňák
Produktový manažer WMS

Lubomír Veselý
Obchodní ředitel