WebEDI představuje nejednodušší způsob, jak může dodavatel zprovoznit elektronickou výměnu dat (EDI). Pomocí webEDI je možné splnit požadavek zákazníka na zavedení EDI, i přestože dodavatel posílá pouze jednotky dokladů měsíčně. Příjem, zasílání a archivace EDI zpráv probíhá ve webovém prohlížeči, bez propojení s podnikovým systémem.
ORION webEDI, umožní dodavateli jednoduše zpracovávat objednávky, vytvářet a zasílat faktury, dodací listy a zpracovávat další typy zpráv přímo na webu. Přes zabezpečený protokol a s pomocí šifrování, budete moci přistupovat k vašim dokladům kdykoliv a odkudkoliv.
Oproti plnohodnotnému řešení ORION EDI je nutno ručně přepisovat data u odchozích EDI zpráv (např. faktura, avíza dodávek). Pro usnadnění této práce máte však k dispozici chytrou webovou aplikaci ORION webEDI, která řadu údajů doplní za vás a také kontroluje, zda mají doklady veškeré náležitosti. Zároveň umožňuje využití množství chytrých nadstavbových služeb jako je důvěryhodná archivace dokladů, provozní faktoring či správu produktových dat.
Vždy je možné přejít na plnohodnotné řešení ORION EDI, aniž by došlo ke ztrátě dokladů, historie a nastavení.
Služba ORION webEDI využívá pro elektronickou výměnu dokladů konsolidačního (clearingového) centra ORION®, které využívá k přenosu dat zabezpečených VAN sítí (Value Added Network). Ty fungují podobně jako mobilní operátoři tzn., že je možné se napojit na obchodní partnery, kteří využívají vlastní řešení výměny dokladů nebo jiného poskytovatele EDI služeb. Může jít samozřejmě také o obchodní partnery či partnerské společnosti v zahraničí.
ORION WebEDI je velmi rychlé a jednoduché řešení EDI komunikace, díky kterému může dodavatel prakticky okamžitě začít využívat elektronickou výměnu dat se svými partnery a splnit tak na příklad požadavek obchodního řetězce. Protože však nejde o řešení integrované do informačního systému (využívá webovou aplikaci), je potřeba příchozí i odchozí doklady ručně přepisovat. Tím není plně využito největších výhod EDI komunikace, ač stále dodavatel ušetří za tisk, poštovné a archivaci dokladů.
Dojde-li na straně dodavatele k nárůstu obchodních případů a zvýšení počtu vyměňovaných EDI zpráv, může se stát, že administrativa související se zpracováním dokumentů se stane časově neúnosná. Pak je nasnadě zvážit přechod z webEDI na klasické EDI, které je propojeno s podnikovým systémem a veškeré činnosti automatizuje.
Více informací o plnohodnotném řešení ORION EDI najdete ZDE.
Stačí vyplnit a odeslat tento formulář. Konzultant vám poté zavolá a vysvětlí možnosti, případně připraví nezávaznou nabídku.
3. ledna 2019
Obor elektroinstalačního materiálu přechází na EDIDodavatelský řetězec z oblasti elektroinstalačních a elektrických výrobků se stal dalším segmentem, který přechází na automatizaci zpracování obchodních dokladů s využitím standardního formátu pro výměnu strukturovaných...
Číst více23. listopadu 2018
Slovlog: ve znamení změn v logistice a řízení skladůJak zachytit trendy progresivních změn v supply chain managementu? Největší slovenská logistická konference Slovlog se uskutečnila 22. listopadu v Bratislavě právě s podtitulem „Čas na změnu“. Partnerem 12. ročníku kongresu bylo...
Číst vícePotřebujete poradit s řešením pro vaši firmu?