Využijte vytěžování dat z dokladů ve formátu PDF 

Komu je služba určena

ORION PDF2EDI je služba určená všem dodavatelům, kteří využívají EDI a rádi by efektivní způsob přenosu dat využili také pro zákazníky, jejichž objednávky nepřicházejí ve strukturované elektronické podobě, ale v PDF e-mailem. 

Službu mohou využívat také zákazníci jiných EDI providerů. ORION (řešení pro elektronickou výměnu dat od společnosti CCV) bude v takovém případě pouze další článek na cestě dokladu a objednávky (ORDERS) se budou automaticky přeposílat do EDI řešení, které dodavatel používá. Z něj se poté načtou do informačního systému dodavatele, jako ostatní přijaté EDI objednávky.

Zpracování PDF objednávek z Kauflandu přes EDI

Služba je aktuálně plně připravena pro dodavatele společnosti Kaufland, ale v případě zájmu je možné ji využít i pro jiné odběratele (a jiné formáty).

                           

Kaufland objednávky posílá faxem či e-mailem (na vyžádání) ve formátu PDF. Konverze objednávek s pomocí Orionu je možná právě u těch, které přijdou elektronickou poštou a není závislá na žádných krocích společnosti Kaufland Česká republika, v.o.s. Všichni zákazníci ORION EDI tedy mohou tuto službu začít okamžitě využívat, ušetřit si tak práci a zbavit se chyb, které při ručním přepisování do podnikového systému vznikají. 

Výhody služby PDF2EDI

  • Nulová chybovost - žádné dodatečné náklady na řešení chybně přepsaných objednávek či sankce ze strany odběratele
  • Úspora času – automatický převod dat z objednávky do informačního systému ušetří práci obsluze
  • Nezávisle na odběrateli – na způsobu posílání objednávek se pro odběratele nic nemění – ORION pouze zefektivní stávající proces na straně dodavatele

Jak služba funguje



V e-mailové schránce, kam odběratel dodavateli posílá PDF objednávky, je nastaveno pravidlo, které tyto zprávy automaticky přepošle do Orionu. Ten nejprve tzv. „vytěží“ pouze hlavičku PDF přílohy, aby rozlišil, zda jde o standardní objednávku nebo „změnovku“ (změnové objednávky využívá právě Kaufland). V prvním případě ve „vytěžení“ dokumentu pokračuje a na základě získaných dat vytvoří EDI zprávu ORDERS, kterou odešle do informačního systému dodavatele jako jakoukoli jinou EDI objednávku. Změny k objednávkám jsou v původní podobě zasílány obsluze k dalšímu zpracování.