Automatizace a digitalizace činností spojených s příjmem faktur

Ulehčíme vám práci s evidencí přijatých faktur, jejich pořízením, kontrolou a schvalováním. Schválené faktury naimportujeme do vašeho účetního systému a zařadíme do důvěryhodného elektronického archivu, kde budou snadno k dohledání.

Schéma řešení zpracování přijatých faktur v Orionu


Automatický příjem faktur

Ušetřete až 90 % času při zpracování přijatých faktur

  • automatický import dokladů doručených do zvolené emailové schránky
  • extrahování a kompletace údajů z přijatých faktur
  • jednoduché rozhraní pro pořízení dat



Ikona workflow pro řešení ORION zpracování příchozích faktur


Zrychlete schvalování faktur ze dnů na minuty

  • plně nastavitelné schvalovací workflow
  • e-mailové notifikace schvalovatelům s proklikem na náhled faktury
  • schválení jedním klikem ve webové aplikaci dostupné odkudkoliv




Ikona pro synchronizaci a archiv v ORION zpracování přijatých faktur

Usnadněte si zaúčtování přijatých faktur a jejich archivaci

  • import faktur do účetního systému
  • snadno a rychle dostupné podklady pro zaúčtování 
  • elektronický archiv v souladu s platnou legislativou s možností rychlého a pohodlného vyhledávání 




Ikona salda závazků v řešení ORION zpracování přijatých faktur



Získejte přehled nad saldem závazků

  • aktuální report stavu závazků neustále k dispozici
  • hlídání data splatnosti 
  • zhodnocení kapitálu v závazcích s využitím doplňkových služeb



Proč zpracovávat přijaté faktury se službou ORION?

Jedno řešení pro celý proces příjmu faktur

Evidence přijatých faktur, jejich kontrola, pořízení i schválení probíhá jednoduše díky službě ORION. Součástí řešení je ovšem také následný import dokladů do účetního systému a jejich důvěryhodná elektronická archivace po zákonem stanovenou dobu.

Uživatelská přívětivost

Náhled faktury spolu s přehledným prostředím pro doplnění potřebných údajů je prioritou zákazníků během celého procesu příjmu faktur. Snadné pořízení faktur a jejich schválení zajišťuje aplikace, kterou mohou zákazníci po přihlášení využívat na svém počítači i telefonu.

Zjednodušení interní komunikace

Uživatelé mají k dispozici e-mailová avíza s proklikem přímo na detail faktury, komentáře v aplikaci a vyhledávání podle celé řady parametrů. Schvalovatelům jsou dokumenty snadno předávány podle nastavených pravidel. 

Napojení na účetní systém

Snadné propojení představuje omezení závislosti na hlavním účetním systému společnosti. Pokud již máte datový import / export ze systému, jsme schopni jej maximálně využít. 

Bez upgradů, bez licencí, formou služby

ORION je služba, kterou využívají měsíčně tisíce společností pro přenos a zpracování dokladů. Je provozována v síti zabezpečených datacenter bez nároků na ICT infrastrukturu zákazníka. Formou kustomizace je přizpůsobena procesům zákazníka a jeho firemnímu prostředí.

 

Zajímá vás řešení pro příjem faktur?

Rádi vám ho nezávazně představíme, ukážeme demo ve 20 minutách nebo jen zodpovíme vaše dotazy. Vyplňte formulář níže a my se vám ozveme.