Ikona robota - ORION Invoice FlowORION Invoice Flow: 100 % přijatých faktur do vašeho systému

Ulehčíme vám práci s evidencí přijatých faktur, jejich pořízením, kontrolou a schvalováním. Díky automatizaci se zbavíte ručního přepisování, papíru a chyb. Schválené faktury naimportujeme do vašeho účetního systému a zařadíme do důvěryhodného elektronického archivu, kde budou snadno k dohledání odkudkoli.

ORION Invoice Flow - schéma




Podívejte se na video a zjistěte, jak ORION Invoice Flow pomáhá s přijatými fakturami.

ORION Invoice Flow - jednotný příjem faktur

Ušetřete 80 % času při zpracování přijatých faktur

  • extrahování údajů z přijatých faktur 
  • rozhraní pro kontrolu a pořízení dat
  • automatické zpracování dokladů z e-mailové schránky

ORION Invoice Flow - nastavitelné workflow

Zrychlete schvalování faktur ze dnů na minuty

  • elektronické schvalovací workflow
  • e-mailové notifikace s proklikem na náhled faktury
  • responzivní webové aplikace pro schvalování

ORION Invoice Flow - načtení do ERP a e-archiv

Usnadněte si zaúčtování přijatých faktur a jejich archivaci

  • import faktur do účetního systému
  • snadno dostupné podklady pro zaúčtování
  • elektronický archiv v souladu legislativou

ORION Invoice Flow - přehledné výkazy

Získejte okamžitý přehled nad saldem závazků

  • aktuální report stavu závazků neustále k dispozici
  • hlídání data splatnosti
  • zhodnocení kapitálu v závazcích s využitím doplňkových služeb

OCR systémy jsou zastaralé – zpracujte doklady efektivněji

OCR neboli optické rozpoznávání znaků (z anglického Optical Character Recognition) je přes 2 dekády využívaná metoda, která umožňuje zbavit se manuálního přepisování dat z různých typů dokumentů do elektronické podoby. V některých případech má stále své opodstatnění, ale v případě procesu zpracování přijatých faktur jsou OCR systémy díky vysoké variabilitě formátů příchozích daňových dokladů náročné na údržbu, nepřesné a tím také nákladné.

Nová generace nástrojů umožňující automatizaci zpracování dokladů využívá pro získávání dat umělou inteligenci, která dokáže najít odpovídající položky na dokladech (např. DUZP) bez potřeby nastavovat pravidla a šablony pro každý nový formát dokladu (např. pokud dodavatel změní šablonu faktur). 

Automatizovaná řešení, jako je ORION Invoice Flow, mohou zároveň neustále získávat a porovnávat zpětnou vazbu od uživatelů nebo dalších systémů ve společnosti (např. porovnávat data na faktuře s objednávkou) a celý proces zpracování dokladů tak zpřesnit, zrychlit a díky tomu výrazně zlevnit. 

nebo

se přihlaste na webinář s živou demo ukázkou.

Proč zpracovávat přijaté faktury se službou ORION Invoice Flow?

Jedno řešení pro celý proces příjmu faktur

Díky ORION Invoice Flow přijaté faktury automatizovaně pořídíte, zaevidujete a zkontrolujete. Díky elektronickému workflow zkrátíte schvalování faktur ze dnů na minuty. Bez ručního přepisování a chyb je následně automaticky načtete do svého informačního systému a zároveň bezpečně zaarchivujete po zákonem stanovenou dobu.

100 % přijatých dokladů elektronicky

Faktury v obálce, faxem, PDF přílohy e-mailu, ve strukturovaném formátu (EDI, XML, IDOC, ISDOC apod.) nebo dokonce vyfocené na telefonu, to vše umí ORION Invoice Flow automatizovaně převést do elektronické podoby a získat tak potřebná data. S elektronizací dokladů máme více než patnáctileté zkušenosti.

Uživatelská přívětivost

Náhled faktury spolu s přehledným prostředím pro doplnění potřebných údajů je prioritou zákazníků během celého procesu příjmu faktur. Snadné pořízení faktur a jejich schválení odkudkoli umožňuje webová aplikace, kterou mohou zákazníci po přihlášení využívat na svém počítači, tabletu i telefonu.

Zjednodušení interní komunikace

Uživatelé mají k dispozici e-mailová avíza s proklikem přímo na detail faktury, komentáře v aplikaci a vyhledávání podle celé řady parametrů. Schvalovatelům jsou dokumenty snadno předávány podle nastavených pravidel. 

Zkušenosti s napojením na více než 150 informačních systémů

Snadné propojení představuje omezení závislosti na hlavním účetním systému společnosti. Pokud již máte datový import / export ze systému, jsme schopni jej maximálně využít. Zkušenosti máme s více než 150 informačními systémy v České republice i na Slovensku.

Bez upgradů, bez licencí, formou služby

ORION je služba, kterou využívají měsíčně tisíce společností pro přenos a zpracování dokladů. Je provozována v síti zabezpečených datacenter bez nároků na ICT infrastrukturu zákazníka. Formou kustomizace je přizpůsobena procesům zákazníka a jeho firemnímu prostředí.

Další služby konsolidačního centra ORION

ORION disponuje celou řadou chytrých služeb, které je možné využít a zefektivnit tak další obchodní a logistické procesy ve společnosti. Elektronizaci dokladů lze např. rozšířit i na faktury vydané a zbavit se tak papírových faktur úplně. Zhodnotit pracovní kapitál vázaný v přijatých fakturách je zase možné díky naší spolupráci s Platební institucí Roger a. s. a k dispozici je i mnoho dalších zajímavých služeb, o které je možné řešení jednoduše rozšířit.

nebo

se přihlaste na webinář s živou demo ukázkou.

Ke stažení


Ikona Knowledge base

Prozkoumejte úzká místa zpracování dokladů a odhalte možné cesty, jak lze jednotlivé činnosti zefektivnit a automatizovat pomocí dnešních již snadno dostupných technologií a nástrojů.

Infografiku stáhněte zde 

Podrobný návod popisující současné možnosti automatizace procesů accounts payable s využitím moderních technologií. 

E-book stáhněte zde


 

Zajímá vás řešení ORION Invoice Flow?

Rádi vám ho nezávazně představíme, ukážeme demo ve 20 minutách nebo jen zodpovíme vaše dotazy. Vyplňte formulář níže a my se vám ozveme.