12. července 2018 CRM řízení vztahů se zákazníky

Jak pomáhají cloudové služby v retailu?

Budoucnost retailu? Už ne tak daleká. Představte si využití různých dostupných moderních technologií v nákupním centru. Výsledkem takového propojení je na jedné straně věrný zákazník a na straně druhé spokojený obchodník, který...

Číst více

25. května 2018 CRM řízení vztahů se zákazníky

CRM systém lépe obslouží zákazníky ISAN Radiátory

Zlepšení kvality péče o zákazníky se stalo hlavním přínosem nasazení CRM systému Microsoft Dynamics 365 ve společnosti ISAN Radiátory, který je největším výrobcem koupelnových trubkových radiátorů  v České republice....

Číst více

4. května 2018 CRM řízení vztahů se zákazníky

Jak vybrat CRM systém? Nové trendy a inovace

Nové trendy i zkušenosti zákazníků s výběrem a implementací CRM systému byly předmětem přednášek i workshopů na konferenci zaměřené na řízení vztahů se zákazníky. Jaká témata hrála prim? Předně podle čeho vybrat ten správný CRM...

Číst více

28. února 2018 CRM řízení vztahů se zákazníky

Pozvánka na CRM seminář: Na zdraví obchodu a marketingu

Obchodní a marketingové specialisty zveme na odborné setkání s cílem ukázat, jak lze efektivně řídit obchodní tým, účinně plánovat marketingové aktivity a přehledně pracovat s leady a příležitostmi. Obsahem semináře je pohled na...

Číst více

23. ledna 2018 CRM řízení vztahů se zákazníky

CRM webinář: Jak zefektivnit práci obchodního zástupce

Obchodní specialisty zveme na odborný webinář s cílem ukázat, jak lze přehledně pracovat s obchodními příležitostmi od začátku až do uzavření smlouvy nebo zvyšovat produktivitu díky běžně dostupným kancelářským...

Číst více

23. srpna 2017 CRM řízení vztahů se zákazníky

Hrozba GDPR vás nemine: Jak pomůže CRM systém?

Ochrana osobních dat je v české a evropské legislativě zakotvena již řadu let, avšak s ohledem na nástup digitální éry přestávají stávající předpisy dostačovat. Evropská unie a její jednotlivé členské státy se snaží postupně...

Číst více

22. srpna 2017 CRM řízení vztahů se zákazníky

Pozvánka na CRM seminář: Přání zákazníků nejsou černobílá

Obchodní a marketingové specialisty zveme na odborné setkání s cílem ukázat, jak lze efektivně řídit obchodní tým, účinně plánovat marketingové aktivity a přehledně pracovat s leady a příležitostmi. Obsahem semináře je pohled na...

Číst více

<< < 1 2 3 4 5 > >>