23. února 2017 CRM řízení vztahů se zákazníky

Pozvánka na workshop: Jak využít strategická partnerství pro váš byznys

Ve spolupráci se společností Central Business Network a Perfectia S.E. organizujeme odborný workshop na téma využití strategických partnerství a možnostech jeho efektivního řízení. Součástí programu je i prezentace Martina...

Číst více

1. února 2017 CRM řízení vztahů se zákazníky

Rok 2017: v hlavní roli CRM a udržení zákazníka

Technologie se v současnosti již staly naprosto nezbytným základem pro jakékoli podnikání. Začínajícím společnostem umožňují se prosadit, zavedeným pak dále růst. Klíčem k úspěchu je však nejen výběr vhodných technologií, ale i...

Číst více

9. ledna 2017 CRM řízení vztahů se zákazníky

Pozvánka na CRM seminář: Udržte obchod a marketing v kondici

Obchodní a marketingové specialisty zveme na odborné setkání s cílem ukázat, jak lze efektivně řídit obchodní tým, účinně plánovat marketingové aktivity a přehledně pracovat s leady a příležitostmi. Obsahem semináře je pohled na...

Číst více

14. prosince 2016 CRM řízení vztahů se zákazníky, ERP podnikový systém

Microsoft Dynamics 365 oficiálně představen

Společnost Microsoft ČR včera v Praze představila novou generaci podnikových aplikací Microsoft Dynamics 365. Účastníci "české premiéry" se mohli seznámit s jednotlivými nabízenými aplikacemi, které dohromady vytváří ucelený...

Číst více

10. října 2016 ERP podnikový systém, CRM řízení vztahů se zákazníky, Business intelligence

Svět Microsoft Dynamics se sjede v Praze. Na jaké novinky se těšit?

Přelomové zjednodušení práce s ERP systémem odhaluje největší partnerská konference Microsoft Dynamics – Directions EMEA, která se bude letos konat 12. – 14. října v Praze a zúčastní se jí rekordních 1600 odborníků....

Číst více

15. srpna 2016 CRM řízení vztahů se zákazníky

CRM posiluje vztah mezi obchodem a marketingem

Oddělení obchodu a marketingu by v jakékoli firmě měla sledovat společný cíl – co nejvíce obchodů a tedy prodejů zboží či služeb. Cesta vede pochopitelně přes spokojené a loajální zákazníky, které je třeba nejen efektivně hledat,...

Číst více

4. července 2016 CRM řízení vztahů se zákazníky, DMS správa dokumentů

Proč jsou cloudové technologie důležité pro vyšší produktivitu SMB?

Víte, proč jsou cloudové technologie důležité pro vyšší produktivitu segmentu SMB (malých a středních podniků)? Odpověď na tuto otázku se snažila získat analytická společnost IDC a výsledky nejsou nikterak překvapivé. Plných 57...

Číst více

<< < 1 2 3 4 > >>