4. dubna 2017 CRM řízení vztahů se zákazníky

Jak logisticky pochopit zákazníka?

Úspěch v podnikání se odvíjí především od spokojenosti zákazníků. Firmy proto vyvíjejí stále více úsilí, aby své klienty pochopily a byly jim schopny najít a dodat přesně to, co v konkrétní čas potřebují. Propojení logistických...

Číst více

23. února 2017 CRM řízení vztahů se zákazníky

Pozvánka na workshop: Jak využít strategická partnerství pro váš byznys

Ve spolupráci se společností Central Business Network a Perfectia S.E. organizujeme odborný workshop na téma využití strategických partnerství a možnostech jeho efektivního řízení. Součástí programu je i prezentace Martina...

Číst více

1. února 2017 CRM řízení vztahů se zákazníky

Rok 2017: v hlavní roli CRM a udržení zákazníka

Technologie se v současnosti již staly naprosto nezbytným základem pro jakékoli podnikání. Začínajícím společnostem umožňují se prosadit, zavedeným pak dále růst. Klíčem k úspěchu je však nejen výběr vhodných technologií, ale i...

Číst více

9. ledna 2017 CRM řízení vztahů se zákazníky

Pozvánka na CRM seminář: Udržte obchod a marketing v kondici

Obchodní a marketingové specialisty zveme na odborné setkání s cílem ukázat, jak lze efektivně řídit obchodní tým, účinně plánovat marketingové aktivity a přehledně pracovat s leady a příležitostmi. Obsahem semináře je pohled na...

Číst více

14. prosince 2016 CRM řízení vztahů se zákazníky, ERP podnikový systém

Microsoft Dynamics 365 oficiálně představen

Společnost Microsoft ČR včera v Praze představila novou generaci podnikových aplikací Microsoft Dynamics 365. Účastníci "české premiéry" se mohli seznámit s jednotlivými nabízenými aplikacemi, které dohromady vytváří ucelený...

Číst více

10. října 2016 ERP podnikový systém, CRM řízení vztahů se zákazníky, Business intelligence

Svět Microsoft Dynamics se sjede v Praze. Na jaké novinky se těšit?

Přelomové zjednodušení práce s ERP systémem odhaluje největší partnerská konference Microsoft Dynamics – Directions EMEA, která se bude letos konat 12. – 14. října v Praze a zúčastní se jí rekordních 1600 odborníků....

Číst více

15. srpna 2016 CRM řízení vztahů se zákazníky

CRM posiluje vztah mezi obchodem a marketingem

Oddělení obchodu a marketingu by v jakékoli firmě měla sledovat společný cíl – co nejvíce obchodů a tedy prodejů zboží či služeb. Cesta vede pochopitelně přes spokojené a loajální zákazníky, které je třeba nejen efektivně hledat,...

Číst více

<< < 1 2 3 4 > >>