8. srpna 2017 CRM řízení vztahů se zákazníky

Pozvánka na CRM seminář: Přání zákazníků nejsou černobílá

Obchodní a marketingové specialisty zveme na odborné setkání s cílem ukázat, jak lze efektivně řídit obchodní tým, účinně plánovat marketingové aktivity a přehledně pracovat s leady a příležitostmi. Obsahem semináře je pohled na...

Číst více

23. června 2017 CRM řízení vztahů se zákazníky

Hrozba GDPR vás nemine: Jak pomůže CRM systém?

Ochrana osobních dat je v české a evropské legislativě zakotvena již řadu let, avšak s ohledem na nástup digitální éry přestávají stávající předpisy dostačovat. Evropská unie a její jednotlivé členské státy se snaží postupně...

Číst více

16. června 2017 CRM řízení vztahů se zákazníky

CRM Akademie: On-line školení na téma péče o zákazníky

Víte, jak získat nové zákazníky a jak se lépe starat o ty stávající? Podívejte se na sérii pěti video lekcí a nechte se inspirovat tématy z oblasti řízení vztahů se zákazníky. On-line školení je určeno přednostně pro obchodní a...

Číst více

4. dubna 2017 CRM řízení vztahů se zákazníky

Jak logisticky pochopit zákazníka?

Úspěch v podnikání se odvíjí především od spokojenosti zákazníků. Firmy proto vyvíjejí stále více úsilí, aby své klienty pochopily a byly jim schopny najít a dodat přesně to, co v konkrétní čas potřebují. Propojení logistických...

Číst více

23. února 2017 CRM řízení vztahů se zákazníky

Pozvánka na workshop: Jak využít strategická partnerství pro váš byznys

Ve spolupráci se společností Central Business Network a Perfectia S.E. organizujeme odborný workshop na téma využití strategických partnerství a možnostech jeho efektivního řízení. Součástí programu je i prezentace Martina...

Číst více

1. února 2017 CRM řízení vztahů se zákazníky

Rok 2017: v hlavní roli CRM a udržení zákazníka

Technologie se v současnosti již staly naprosto nezbytným základem pro jakékoli podnikání. Začínajícím společnostem umožňují se prosadit, zavedeným pak dále růst. Klíčem k úspěchu je však nejen výběr vhodných technologií, ale i...

Číst více

9. ledna 2017 CRM řízení vztahů se zákazníky

Pozvánka na CRM seminář: Udržte obchod a marketing v kondici

Obchodní a marketingové specialisty zveme na odborné setkání s cílem ukázat, jak lze efektivně řídit obchodní tým, účinně plánovat marketingové aktivity a přehledně pracovat s leady a příležitostmi. Obsahem semináře je pohled na...

Číst více

<< < 1 2 3 4 5 > >>