Automatizace podnikových operací na Czech Online Expo 2019

05.03.2019

Největší český veletrh a konference pro internetové obchodníky se letos uskuteční 29. - 30. března na holešovickém výstavišti v Praze. Pro návštěvníky je i ve spolupráci s CCV Informační systémy připraven originální a odborný obsah plný tipů a příběhů z praxe v oboru e-commerce.

Ten je dlouhodobě na špici v marketingových inovacích a službách pro zákazníky. Kde naopak proti tradičnímu retailu ztrácí, jsou interní procesy a jejich efektivní řízení. S příchodem cloudu je přitom dostupná řada moderních technologií a řešení v režimu SaaS (Software jako služba), které mohou využívat menší e-shopy stejně jako nadnárodní hráči. Mezi přesně takové patří i CRM systém Microsoft Dynamics 365, skladové řešení LOKIA WMS nebo ORION Invoice Flow pro automatizaci zpracování přijatých faktur od CCV Informační systémy.

Uvidíme se na stánku č. 1

Odborní zástupci firmy rozbijí svůj stánek s číslem 1 hned vedle kavárny v pravém křídle Průmyslového paláce. Nehte si poradit z úst Zuzany Lazarové jak si poradit s obchodními a marketingovými procesy v oblasti e-commerce pomocí CRM systému Microsto Dynamics 365https://www.ccv.cz/informacni-systemy/microsoft-dynamics-crm/navratnost-crm/. Doslova na všechno, co se točí okolo skladové logistiky, se můžete zeptat Tomáše Kormaňáka, který je tváří modulárního skladového řešení LOKIA WMS. Na stánku se i z úst Ladislava Chovítka dozvíte, jak se definitivně zbavit přijatých papírových faktur, jejich ručního přepisování, nekonečného dohledávání a archivace s využitím řešení ORION Invoice Flow. Kromě toho budete mít příležitost dozvědět se více i o dalších možnostech elektronizace logistických, obchodních či účetních procesů včetně napojení na FinTech společnosti jako je Platební instituce Roger.

Samá práce a žádná zábava?

Návštěvníci si budou moci na stánku CCV také zasoutěžit o láhev dobrého moravského vína. „Máme připraveny dvě hry. V té první si můžete vyzkoušet, jaké to je řídit zmenšený model vysokozdvižného vozíku a zaskladnit paletku se zbožím. Ty nejlepší odměníme lahví moravského vína,“ vysvětluje Zuzana Lazarová, vedoucí marketingového oddělení CCV. „Druhou hrou bude pexeso, ale ne ledajaké. Jednotlivá pexesová políčka jsou označena čárovým kódem a za pomoci čtečky je návštěvníci otáčejí, jde o takzvané Kódeso,“ dodává Lazarová.

Kombinace vzdělání a veletrhu na jednom místě

Czech Online Expo 2019 je největší česká vzdělávací akce pro e-commerce. Letošní ročník si pro návštěvníky v pražských Holešovicích připravil 10 přednáškových sálů a 2 místnosti pro workshopy, ve kterých je naplánováno více jak 120 prezentací a vzdělávacích akcí. Souběžně zde poběží 15 konferencí obsahově různě zaměřených (od logistiky přes HR až po digitální marketing), kde si přijdou na své všichni e-shopaři a vůbec zájemci o e-commerce. Veletržní plocha o rozloze bezmála 7000 m2 bude hostit více jak 100 vystavovatelů.

Chcete získat vstupenku zdarma?

Přijeďte se za námi na veletrh podívat, jako partner veletrhu má CCV k dispozici několik volných vstupů. Zaregistrujte se pomocí formuláře zde a my vám ji pošleme na e-mail.

Zajímalo by to i kolegy nebo šéfa? Jednoduše s nimi článek sdílejte.