CRM Akademie: On-line školení na téma péče o zákazníky

16.06.2017

Víte, jak získat nové zákazníky a jak se lépe starat o ty stávající? Podívejte se na sérii pěti video lekcí a nechte se inspirovat tématy z oblasti řízení vztahů se zákazníky.

On-line školení je určeno přednostně pro obchodní a marketingové specialisty a má za cíl přívětivou formou ukázat, jak lze lépe pečovat o zákazníka nebo jak získat zákazníky nové. Představí ověřené metody, které umožňují správně nastavit marketingové a obchodní procesy od plánování kampaní, přes získávání zpětné vazby až po měření výkonnosti obchodního týmu nebo vyhodnocování obchodních případů. 

CRM Akademie seznamuje ústy odborníků s tématy řízení vztahů se zákazníky prostřednictvím příkladů z praxe a praktických scénářů s využitím CRM systému Microsoft Dynamics 365. On-line podoba umožňuje kurz absolvovat dle vlastních časových možností, každá lekce je pak obohacena doplňkovými materiály, které podrobněji osvětlují probíranou tématiku. Nedílnou součástí je závěrečný test, na základě kterého získají absolventi certifikát o absolvování akademie.

Další podrobnosti a registraci do on-line CRM Akademie lze získat na adrese www.crm-akademie.cz.

Sledujte novinky, tipy a zajímavosti týkající se řízení vztahů se zákazníky i na facebooku CRM Akademie.

 

Zajímalo by to i kolegy nebo šéfa? Jednoduše s nimi článek sdílejte.