CRM systém lépe obslouží zákazníky ISAN Radiátory

25.05.2018

Zlepšení kvality péče o zákazníky se stalo hlavním přínosem nasazení CRM systému Microsoft Dynamics 365 ve společnosti ISAN Radiátory, který je největším výrobcem koupelnových trubkových radiátorů  v České republice. Nasazené řešení nejvíce ocení obchodní oddělení, velkým přínosem je však i pro oddělení technické podpory.

Efektivnější obchodníci a služby zákazníkům

Zaměření na spokojenost zákazníka se projevila i v požadavku na nový CRM systém, jímž měl být nahrazen nebo vylepšen systém stávající. Společnost ISAN Radiátory nakonec zvolila Dynamics 365 včetně dalších nástavbových funkcí, které Microsoft nabízí a který zároveň neustále pracuje na vylepšování vlastních produktů. Celkově tak nově nasazený systém dokáže lépe pokrýt potřeby obchodu a marketingu.

„Komplexní přehledná databáze zákazníků a dodavatelů včetně aktivit je základním nástrojem obchodníka pro kvalitní práci se zákazníkem. V našem případě to je právě obchod, který se systémem nejvíce pracuje, a to od správy kontaktů, společností, tvorby nabídek až po proces reklamace,“ říká Michala Zmítková, export manager ve společnosti ISAN Radiátory a dodává: „Modul nabídek funguje na bázi automatické konfigurace. Považujeme to za něco navíc, na základě čeho dokážeme zákazníkovi zboží rychleji dodat.“ Díky propojení s ERP systémem se do Microsoft Dynamics 365 okamžitě dostává zpráva o stavu nabídky, zda bylo objednáno či fakturováno, veškeré důležité informace k nabídce jsou tak na jednom místě.

Zajímalo by to i kolegy nebo šéfa? Jednoduše s nimi článek sdílejte.