CRM systém pro Compas automatizace oceněn v soutěži Microsoft Awards 2016

03.05.2016

Společnost Microsoft Česká republika ocenila nejlepší zákaznická řešení realizovaná svými partnery v uplynulém roce. V konkurenci 90 nominovaných projektů uspělo i řešení customer engagementu ve společnosti Compas automatizace od CCV Informační systémy.

Ocenění Microsoft Awards je každoročně udělováno za nejlepší zákaznická řešení a aplikace vyvinuté na platformě této společnosti. Letošní 18. ročník přitom shromáždil velmi silnou konkurenci, neboť se sešlo více než 90 nominací od 30 dodavatelských firem. 

Slavnostní předání ocenění všem vítězům a finalistům letošního ročníku Microsoft Awards společně s jejich zákazníky proběhlo dnes v pražském sídle společnosti Microsoft. Mezi úspěšnými projekty se umístilo i řešení „customer engagementu“ ve společnosti  Compas automatizace s využitím produktů Microsoft Dynamics CRM 2015, Microsoft Office365 a PowerBI.

Compas automatizace je dodavatelem řešení průmyslové automatizace a výrobních technologií zejména v odvětví strojírenství a zpracovatelského průmyslu. Cílem nasazení CRM systému zde bylo poskytnout vhodný nástroj, který by podpořil firemní strategii v oblasti řízení vztahů se zákazníky. Společnost se rozhodla i pro rozšíření Power BI dostupné na platformě Office365, které slouží ke konsolidaci zákaznických dat a informací z trhu z různých zdrojů.

Řešení je integrováno s internetovou PBX telefonní ústřednou, DMS a systémem pro řízení zakázek. Dalšími specifiky je možnost generování příležitostí z leteckých mapových podkladů přímo v uživatelském prostředí Microsoft Dynamics CRM nebo nadstavba pro automatizovaný e-mailing.

Za největší přínos nasazení systému považuje vedení společnosti nejen kontrolu nad veškerou operativní komunikací se zákazníky z různých úrovní vedení projektů, ale například i efektivnější rozhodovací procesy pro další zlepšování zákaznické péče. Z pohledu uživatelů CRM je hlavním přínosem zlepšení otevřené informovanosti o klientech a sdílení informací mezi pracovníky. Návratnost nasazení CRM systému do společnosti Compas automatizace byla 6 měsíců.

Zajímalo by to i kolegy nebo šéfa? Jednoduše s nimi článek sdílejte.