Jak pomáhají cloudové služby v retailu?

12.07.2018

Budoucnost retailu? Už ne tak daleká. Představte si využití různých dostupných moderních technologií v nákupním centru. Výsledkem takového propojení je na jedné straně věrný zákazník a na straně druhé spokojený obchodník, který navíc udržuje všechny informace o zákazníkovi na jednom místě pomocí Microsoft Dynamics 365 a dokáže tak lépe personalizovat nabídku.

Tento příklad použití představuje protažení marketu do ulice, počítání lidí v okolí obchodu, sledování zájmu, rozpoznávání pohlaví, přizpůsobení mobilní reklamy, správu fronty a heatmapy na prodejně až po měření efektivity personálu na prodejně. Takové technologie jsou již dostupné a s využitím cloudových služeb pak není těžké začít. Samozřejmostí je pak udržování veškerých získaných informací v CRM systému a následné přesné oslovení zákazníka s relevantní nabídkou.

Je to sen? Zdaleka ne, vše je již dostupné.

Inspirujte se ve videu

Zajímalo by to i kolegy nebo šéfa? Jednoduše s nimi článek sdílejte.