Nevíte si v Orionu s něčím rady? Stavte se na kávu.

24.02.2017

V průběhu loňského cyklu ORION Akademií jsme si opět uvědomili, jak nám chybí pravidelné setkávání s našimi zákazníky a uživateli, kteří několikrát týdně a mnozí i denně pracují s Orionem - řešením pro elektronickou výměnu dokladů. Během seminářů docházelo k plamenným diskusím nad všemožnými situacemi, radostmi i trápeními, které uživatelé zažívají nejen s EDI řešením, ale i v práci s informačními systémy nebo v komunikaci s obchodními partnery. Jen neradi jsme cyklus akademií, jehož smyslem bylo připravit uživatele na novou verzi ORION 2016, uzavírali, protože řešit rozmanité dotazy a situace „naživo“ má své kouzlo a dynamiku. 

Proto jsme se rozhodli nabídnout našim zákazníkům pravidelné „dny otevřených dveří“, kde bude možné probrat konkrétní detaily práce v Orionu se zkušenými konzultanty a dát si k tomu dobrou kávu s nějakou tou sladkostí. 

Konzultace jsou zdarma. 

Kapacita je však omezena na 5 účastníků, abychom měli možnost se zájemcům plně věnovat. Doporučujeme tedy rezervovat si své místo raději co nejdříve. 

  

Jak proběhla první káva s Orionem

První testovací Na kávu s Orionem již proběhlo toto úterý v Opavě a potvrdilo více než dostatečně přínos podobných setkání pro jak pro zákazníky, tak pro nás. 

Momentka z prvního "konzultačního dnu" pro zákazníky ORION EDI

„Jsme společnost, která dodává zboží mnoha řetězcům, a to znamená poměrně velké množství dokladů. Pracuji tedy v Orionu velmi často. I přesto jsem se dnes dozvěděla několik „zlepšováků“, které jsem neznala, a které mi moji práci ulehčí. Probrat konkrétní úkoly, které v naší společnosti musíme při práci s doklady řešit, vnímám jako největší přínos takovýchto konzultací.“ 

  Marcela Stupčuková

Fakturační oddělení, M.K. INVEST, s.r.o.




Zajímalo by to i kolegy nebo šéfa? Jednoduše s nimi článek sdílejte.